Klachten

Het is belangrijk dat je je goed voelt bij je verloskundige, want zwanger zijn is al spannend genoeg. Daarom doen we er alles aan om jou en je kindje goed te begeleiden. We zullen proberen het contact met de verloskundigen in de praktijk zo deskundig en aangenaam te laten verlopen. Toch kan het voorkomen dat je een klacht hebt. Wat dan?

1. Bespreek je klacht met de verloskundige
​Zit je met vragen? Twijfels? Ben je ergens ontevreden over? Vertel het ons, zodat we samen kunnen bespreken hoe we dit kunnen verbeteren. We nemen graag de tijd om hier rustig over te praten met je. Een goed gesprek kan vaak al veel verhelderen en onvrede wegnemen.

2. Schakel onze klachtenfunctionaris in
Lukt het niet om er samen met ons uit te komen? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Deze functionaris is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. Tevens bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat je bespreekt met de functionaris is vertrouwelijk.

​Kijk voor meer informatie op: #klachtverloskunde.nl